środa, 17 lipca 2013

Makaron z kremowym serem


Każdy chyba zna przepis na sławne "kluski z serem". Mój przepis jest nieco 
urozmaicony, zmieniłam rodzaj sera, makaronu.
Mi smakuje. Na szybko w sam raz, gdy zostanie nam makaron z rosołu :)
Przepis podaję na jedną porcję.

Przepis:
 * 40 g makaronu typu nitki (na zdjęciu domowy)
 * łyżeczka serka kanapkowego typu Almette 
 * sól
 * pieprz
 * ząbek czosnku
 * 2-3 plastry pomidora
 * oliwa

Na patelni rozgrzewamy oliwę i zmniejszamy ogień na mały. Na patelnię wykładamy ugotowany wcześniej makaron i czosnek. Chwile podsmażamy aby makaron był ciepły i dodajemy serek. Staramy się, by serek rozprowadzał się przede wszystkim po makaronie. Wykładamy na talerzyk i doprawiamy do smaku wg. uznania. Podajemy z plastrami pomidora. Jeśli wasza patelnia jest dobra można to robić bez oliwy - moja jest już stara i strasznie przypala. :)

2 komentarze:

  1. Pomysł mi się bardzo podoba, jeżeli posmakuje wrócę ponownie zostawić komentarz :)

    OdpowiedzUsuń