piątek, 19 lipca 2013

Makaron z brokułami i serem


Kupiłam z mamusią kilka dni temu brokuły, ale nie wykorzystałyśmy ich.
Dziś zauważyłam, że zaczynają brązowieć (widać na zdjęciu..),
więc postanowiłam zrobić mega zdrowy obiad :)
Bez żadnego tłuszczu, samo zdrówko ;)

Przepis:
 * 400 g makaronu pełnoziarnistego
 * 2 średnie brokuły
 * 250 g sera białego chudego
 * sól

Makaron gotujemy wg przepisu na opakowaniu. Brokuły gotujemy w kąpieli wodnej lub na parze. Wykładamy do miseczek i solimy do smaku. Dodajemy biały ser. Mieszamy. Wszystko można zrobić w jednym garnku, by rodzinie wygodniej było nakładać :)




4 komentarze:

  1. Justynka super makaron ! Jak ja uwielbiam makarony :) Poezja !
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam makaron z serem :))

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszne - jeszcze troszeczkę boczku z patelni i jak dla mnie niebo w gębie ;-)

    http://sierotkamarysiawkuchni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję. :) A boczku nie dodawałam, bo tak dla odmiany to chciałam zdrowo... ;P

    OdpowiedzUsuń