wtorek, 30 lipca 2013

Konkurs !


Ogłaszam konkurs pt.
"W moich żyłach płynie czekolada"

Aby wziąć udział w konkursie:
1. Bądź obserwatorem mojego bloga
2. Pod tym postem potwierdź chęć wzięcia udziału w konkursie
3. Wyślij mi swój ulubiony przepis kulinarny z użyciem czekolady na adres mail: juss.xdd@gmail.com (może być to wcześniejszy wpis z Twojego bloga). 


Nie ograniczam nikogo. Czekoladę możecie użyć nawet do zapiekania karkówki na grillu. :D Każdy przepis ma szansę wygrać. Jurorami będą moi domownicy, gdyż zamierzam każdy przepis wcielić w życie i spróbować smaku każdej z waszych potraw. Na nadsyłanie przepisów macie czas do 12.08.2013.

Nagrodą w konkursie będzie nóż ze stali nierdzewnej idealny do krojenia ciast (mimo, iż to nóż do mięsa :P)
o długości 32 cm z rękojeścią. Poręczny i praktyczny.
Kupiłam sobie taki sam i jestem bardzo zadowolona, mam nadzieje, że i zwycięscy przypadnie do gustu.

Wyniki ogłoszę 18.08.2013 (muszę mieć czas by wypróbować przepisy).

Zapraszam do wspólnej zabawy ;)



9 komentarzy:

  1. ja również chętnie wezmę udział :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, przepis. Czyli składniki z proporcjami i wykonanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to i ja chętnie wezmę udział w czekoladowym szaleństwie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy będą wyniki? Można zobaczyć inne przepisy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisałam w kolejnym poście, że przesuwam czas ogłoszenia wyników ze względu na pielgrzymkę. Wyniki konkursu już jutro :)

    OdpowiedzUsuń