czwartek, 25 lipca 2013

Karkówka w marynacie musztardowo-miodowej


Wewnętrzny zdałam. :) Nie miałam dziś czasu kombinować z obiadem.
Przedstawiam przepis na proste, szybkie 
ale baardzo smaczne mięso. 


Przepis:
 * 1 kg karkówki
 * słoiczek musztardy
 * 2 łyżki miodu płynnego
 * przyprawa do karkówki
 * czosnek granulowany
 * 2 ząbki czosnku

Mięso opłukać i pokroić na kawałki. W osobnej miseczce wymieszać musztardę, miód, przyprawy i przecisnąć do tego czosnek przez praskę. Wymieszać z mięsem, by każdy kawałek był namoczony w marynacie i odstawić do "przegryzienia się" (ja odstawiłam tylko na godzinkę, ale zwykle robię to na całą noc). Wkładamy wszystko do rękawa do pieczenia, układamy w blaszce i pieczemy w 180 stopniach ok 1 h. Po wyjęciu od razu cieszymy się mięciutkim, delikatnym mięsem karkówki z lekko słodkawym posmakiem. Najlepiej dla mnie smakuje z ryżem ;)

2 komentarze: