środa, 21 sierpnia 2013

Podsumowanie konkursu


Na początku chciałabym wszystkich przeprosić za to, że konkurs się nieco przeciągnął, jednak pielgrzymka była tego warta. Postanowiłam już dziś wieczorem zrobić podsumowanie, gdyż od jutra czekają mnie przygotowania do imprezy osiemnastkowej. Reasumując:

Do konkursu zgłosili się:
 * Iwona Hadryś (brak przepisu)
 * Marta (bajaderka)
 * tutkaxd (ciasteczka a'la  fornetti)
 * Mienta  (czekoladowa chmura)
 * domowacukierniaewy.blox.pl (ciasto czekoladowe)

Powinnam dostać 5 przepisów, dostałam 4. 

Wszystkie przepisy są godne uwagi, wszystkie były bardzo czekoladowe, bardzo słodkie i bardzo smaczne. Jednak jeden z nich podbił serca i podniebienia moje, mojej rodziny i znajomych. 
Werdykt był jednogłośny. 

Pierwszą nagrodę otrzymuje...
tutkaxd z przepisem na ciasteczka a'la fornetti !
Serdecznie gratuluję ! :)

Zwyciężczynię proszę o podanie szczegółowych danych do wysyłki na mail:
juss.xdd@gmail.com
Po otrzymaniu pisemnej zgody autorki, zwycięski przepis będzie można zobaczyć na blogu. :)

Dziękuję za udział w zabawie i zapraszam do kolejnych w przyszłości. :)




2 komentarze: